Tinta nu e Franta. Ci schimbari de regim in Europa

Parisul e complet diferit in dimineata asta, la fel ca poza asta fotoshopata de acum doi ani, care arata orasul complet golit de oameni.

11221600_1655287671386839_1816678807216663135_n-2

Ce nu e fotoshopat sunt sperantele tot mai palide ale europenilor ca vor scapa din conflictul dintre civilizatii. Dar… hai sa vedem care sunt de fapt civilizatiile astea care se lupta.

Ce stim la ora asta arata un plan simplu, care nu cere cine stie ce minte si coordonare. Doar mitraliere, centuri de explozibil si o tinta finala.

Si tinta aceea, dupa mine, nu sunt oamenii lasati sa agonizeze pe strada sau in sala de concert de la Bataclan. Tinta este libertatea continentului. Si modul lui de gandire. Atacatorii si cei din spatele lor vor un lucru fundamental: sa ne faca sa fim mai mult ca ei. Sa dorim si noi moarte, sa semanam propaganda urii si sa ne alegem politicieni care ne promit razbunare.

Intamplator, politicienii aia sunt dreapta extrema sponsorizata peste tot in Europa de Rusia.

Cazul Frantei este cel mai graitor: Frontul National (care sta sa castige cel mai mult dintr-un atentat ca cel de ieri) a fost finantat anul trecut cu circa 9 milioane de euro de o banca din Cehia controlata de rusi. In aceeasi situatie se afla si Golden Dawn din Grecia, Jobbik din Ungaria sau Liga Nordului din Italia. Sursa e aici:

http://www.theweek.co.uk/europe/61498/russia-funds-french-national-front-is-moscow-sowing-european-unrest

Chiar si in Romania, site-urile care incearca sa foloseasca ura impotriva Strainului Musulman coincid in mare parte cu cele finantate de rusi. Le-am expus, cu tot cu mecanism de operare aici:

http://lucianmindruta.com/2015/09/14/cine-finanteaza-propaganda-straina-de-pe-site-urile-fantoma-in-limba-romana/

Azi, primele reactii din zona dreptei religioase au aparut la prima ora: un blog citeaza un text din Charles de Gaulle (nu statia de metrou, chiar generalul) care a avut o parere proasta despre arabi si despre islamizarea Europei. Ideea cu care trebuie sa ramanem e ca astia nu pot fi altceva decat niste inamici.

http://mareaspovedanie.ro/dupa-50-de-ani-generalul-are-inca-dreptate/

Dar cea mai mare surpriza (ok, nu chiar!) e Traian Basescu, cel mai versatil animal politic al momentului: dupa ce saptamana trecuta i-a injurat pe americani, acum cere expulzarea tututor emigrantilor. Fireste, pentru ca se simte, si el si alti 100 de bloggeri si comentatori, in nesiguranta.

Nesiguranta.

Dar stai… nu pentru asta a fost folosit in ultimul an chiar ISIS (indiferent de cine l-a creat)? Exact de asta crimele sale au fost atat de vizuale. Exact pentru asta au distrus statui si temple grecesti: ca sa dea un mesaj europenilor… Nu, nu un mesaj:

Ca sa dea un inamic.

Vedeti dumneavoastra, in acest moment in Europa se infrunta doua sisteme de guvernare: cel liberal, care crede in democratie (tarile UE in principal) si cel autoritar (unde intra majoritatea tarilor CSI, fosta URSS).

Diferenta dintre cele doua e simpla: in primul politicienii (mai mult sau mai putin corupti, mai mult sau mai putin inepti) se succed la putere, lasand libertatile oamenilor intacte. In al doilea, oamenii de fier RAMAN la putere, folosind in acest scop retorica INAMICULUI, impotriva caruia trebuie sa ne unim. Preferabil, in jurul liderului.

Oricat de prost ar merge economia, astia promit sa ne apere de pericol. Dar ne cer la schimb… ei, da, tocmai aceste libertati.

Coincidenta, Putin n-a ajuns la putere altfel. In 1999, mai multe atentate in blocuri de locuinte din Moscova au dus la 300 de morti si o ura cumplita fata de un inamic extern regimului de la Moscova: cecenii. Povestea e aici si suspiciunile ca serviciile secrete ruse au fost implicate la fel:

http://www.nybooks.com/articles/archives/2012/nov/22/finally-we-know-about-moscow-bombings/

Nici pana acum nu exista o ancheta serioasa in legatura cu aceste explozii. Dar exista rezultatul lor: rusii s-au speriat ingrozitor si si-au pus toate drepturile si libertatile in mainile unui tanar (fost?) ofiter KGB. Nu e singurul caz: americanii si-au pus si ei viata in mainile unui tanar pe nume George Bush jr. care a folosit aceeasi retorica a Inamicului (sau armelor de distrugere in masa) pentru a-si promova agenda religioasa conservatoare, care a inclus si-o mica invazie… da, tot in Orientul ala plin de petrol. Ca si Putin.

Despre asta e vorba si acum, cred eu. Si n-aveti decat sa ma ridiculizati pana va plictisiti.

Atentatul de la Paris nu e vreo razbunare. E parte a unui plan mai mare, care a inceput cu miscarea misterioasa a emigrantilor din vara si trebuie, conform celor care l-au creat, sa ne Rusia-formeze continentul. Da, am luat conceptul de “terraformare” – care presupune modificarea atmosferei unei planete straine, pentru a permite viata oamenilor.

Asta se intampla acum. Europa isi modifica atmosfera, cu input din exterior, pentru ca la final sa poata fraterniza, dusa de mana de extremistii de dreapta, cu regimurile totalitare de la est de ea.

Totul, in numele spaimelor abil manipulate.

E ceva de facut?

Pentru inceput, am expus problema. Mai departe solutia e la fiecare dintre voi. Si ea incepe luptand cu terorismul. Dar si respingandu-i pe cei care vor sa faca din Paris, cum au facut si din Colectiv, o platforma pentru propaganda impotriva libertatii.

La ea trebuie sa renuntam ultima. Pentru ca libertatea – de miscare, de expresie, de a fi diferit – e cel mai teribil de frumos lucru pe care l-a cucerit Occidentul.

Culmea, depinde si de noi sa-l pastram.


There is no ads to display, Please add some

88 de comentarii

  1. Ba nu. Si tu te grabesti in concluzii. Miza e alta, miza are valoare baneasca, miza e prezentata de niste tevi de gaz care vor trece prin Siria. Se pune intrebarea „teava cui?” A Arabiei Saudite sau a Rusiei? Europa este doar un consumator si se stie ca in situatie de frica si panica, bugetul merge in aparare nu in independenta energetica si ne transforma intr-un consumator dependent. Am studiat toate aspectele astea, nu le-am inventat.

    • ISIS s-a desprins din grupurile siriene sprijinite de SUA împotriva lui al Assad. Asta a fost recunoscut de Obama chiar recent. O avea și Rusia vina, dar și America sigur. Și multe dintre armele ISIS sunt de la soldați ce au dezertat din armata Irak și coalitii sprijinite de SUA. Sa nu ne grăbim la concluzii impulsive, dar sa gândim f critic realitatea.

      • Nenea Lucian,nu vi se pare ca de când a apărut tot circul asta ISIS și alte amenințări,Israelul a devenit cea mai sigura țara de pe glob?

      • Si raspunsul care ar trebui sa fie dupa acest articol … stam in casa si ne rugam pentru cei ce au murit sperand ca maine nu va mai fi la fel , ca maine nu vom fi noi insine tinta ……. e patetic dar ….. in situatia data nu cred ca mai e o cale de intoarcere …… ceea ce imi place cel mai mult ,se folosesc basme de gen ISIS ce fel de asa zisa tara … care nu are un act oficial , nu are nici un cetatean …. ne batem cu cine , pentru americani a fost clar in Vietnam ….copii de 10 ani puneau bombe si omorau soldati in timp ce soldatii nu mai stiau in cine sa traga …. Romania de data asta nu a facut nimic in exodul de populatie inspre Europa. Nu a vrut sa aleaga drumul Ungariei care a fost prima sa ridice garduri de sarma ghimbata , si a fost criticata de opinia publica manipulata de …….. caci nu imi pot da seama cum de poate cineva sa fie atat de orb sau cretin sa nu vada ce se intampla …. asta este o invazie bine controlata … si cu un presedinte american musulman nici nu ma mira …..vom ajunge sa murim pe capete ,si nu pentru alceva ci pentru faptul ca nu vom fi convertiti la asa zisa religie …. si ce trebuie sa raspundem prin a ne intoarce obrazul , pentru a cata oara ……. atentatul de la teatru este la 400-500 de metri de fostul atentat Je sui Charie …. la care nu sa facut nimic ca si acum se incearca … sper ca acum sa aiba cineva atata nici nu stiu cum sa numesc ,calitate de reporter , in a prezenta stirea cum este nu de partea cuiva …. si prima intrebare ce cetatenie au cei ce au savarsit atacul … si nu ma luati cu Isis ……. cine a organizat atacul cu nume etine si cetatenie , unde au fost antrenati , pregatiti si de catre cine …. si daca asta iese la iveala eu cred ca cine va avea raspunsurile la intrebarile astea se poate considera mort , pentru ca in ce intra ca sa afle e prea mare ….. si atunci mai bine da , l-am omorat pe Bin laden …. sa nu uitam familia Bin laden are 8% din pib (produsul intern brut ) al Americii , deci , daca eu as fi parintele lui Bin laden … da va-s lasa sa imi omorati copilul …. mergem mai departe , inlaturarea lui sadam …. tata il pune in scaun si fiul il spanzura …. a fost considerat un fel de stalin in regiune si pe buna dreptate , nu a lasat asemenea gunoaie sa vie la suprafata ….implicarea in ” shimbarea ” orientului mijlociu … interesele sunt foarte mari si au fost si vor ramane …. dar atata timp cat vom incerca sa le schimbam modul de trai aratandule ca noi suntem mai buni vor veni sa ne cucereasca …… DEMOCRATIA este facuta pentu oameni cu bum simt nu pentru nesimtiti ….. ce sa inteles prin democratie in Romania nu mai trebuie sa explic nimanui caci vede pe proprie piele ….. as putea scrie 2 carti pe tema asta si tot nu as nici macar incepe cat e de adanca problema actuala …. dar pentru un stat care a stat impotriva cotropirii otomane care pentru mine sunt musulmani de atunci …. acum numai a plecat capul fara sa faca nimic … intr-o oarecare masura si poate am sa ma contrazic singur nu a facut nimic ca sa arate Germaniei ce se poate intampla ….. dar cred ca a sta de aceeasi parte cu rusul in aceasta privire cred ca e unica variata in care vom mai putea spune popor crestin …… nu imi place varianta putin dar ce face pentru tara lui e de admirat …

  2. Lucian, expui o idee interesantă. Totuși, nicio societate din lumea asta nu poate tolera așa ceva: 6 atacuri teroriste în franța… Într-un singur an… Ceva trebuie făcut. Poate preluăm modelul de securitate american și nu pe cel rusesc. Dar ceva trebuie schimbat

      • Cica statele membre UE si nu numai, inpreuna cu baba Merkel, sunt ingrozite de propriile actiuni. Sunt ingrozite de atacurile din Franta. Nu , nu babo, nu trebuie sa fii ingrozita, nu ai cum, caci tocmai asta ai vrut cand ai chemat ISIS-ul in Europa prin planul mascat al „refugiatilor” . Astia deabia au inceput si vor continua sa faca atentate, sprijiniti de voi pentru a crea haos european si a putea sa va implementati voi legile martiale ce vor urma. Deabia asteptati sa va impuneti o politica politienesca si abuziva de dictatura asupra libertatilor oamenilor in Europa. Insa ca sa faceti asta trebuie sa existe cauza, motivul pentru care veti pacali oamenii ca nu mai puteti pentru siguranta lor. iar aceasta teroare o semanati cu ajutorul acestor animale aduse din Orientul Mijlociu, platiti cu bani grei si ajutati cu tot ce le trebuie: arme , ezplozibili s.a.m.d..! Astfel de atentate vor fi peste tot in Europa, iar Romania nu va fi ocolita. „Trebuie” sa fie cat mai multe si mai sangeroase , pentru ca cei care au organizat asta sa poata sa-si implementeze legile de mult dorite, fara ca populatia sa protesteze. Altfel nu ar fi fosst posibil. Totul in numele „terorismului” si al „sigurantei” cetateanului . Si uite asa vom accepta sa fim pusi in lanturile invizibile ale unei dictaturi europene cum nici macar nu va imaginati..!! Vom fi monitorizati si de cate ori trageti apa la WC. Ni se vor luat drepturi elementare, fundamentale ce sustin insasi conditia umana, si nimeni nu va avea de spus nimic. nImeni nu va putea face nimic..!

    • intreaba un francez, sau intrebati-va voi toti cine este Rothschild. stim foarte bine ca ISIS este manipularea USA si USA este manipulata de la 1774 parca de clanul Rothschild. ce vrea acest clan??? veti vedea….

  3. In general, comentariile sunt corecte, obiective. Incorecta imi pare referirea la Basescu …Critica la adresa americanilor a fost facuta pe fondul revoltei populare la adresa „celui mai cinstit guvern” si a partidelor din randul carora provin catastrofele umane numite parlamentari si s-a referit la indemnul facut de ambasadorul SUA la Bucuresti catre manifestanti si revoltati de a continua miscarile din strada. Asta in conditiile in care aparusera, se infiltrasera provocatori, instgatori si alte cozi de topor in scopul deturnarii revoltei populare spontane in HAOS.
    Imi place sa cred ca „soparla” scapata in mijlocul comentariului de mai sus se datoreaza contextului emotional. Sanatate si inspiratie !

  4. Cineva marseaza mult pe aceasta criza a refugiatilor umflata artificial (atentie, sunt 180.000 refugiati / aprox. 750 mil. europeni, cand in Liban sunt 2 mil. refugiati / 4 mil. locuitori). O perioada a fost pe prima pagina, apoi incet incet a mai pierdut din elan. Acum, cu atentatele acestea, cineva a facut-o inapoi headline. Cred ca scopul nostru este sa aflam cine avea interesul acesta, cat mai repede.
    Ca o paralela la atentatele din Moscova, sa nu uitam nici de conspiratiile legate de 11 Septembrie sau invazia Irakului sub pretextul armelor nucleare. E un joc murdar purtat de toate taberele, iar mass-media de azi a devenit infrastructura de propagare a urii si anti-semitismului in baza reflexelor pavloviene ale cititorilor.

    • intreaba-te si de ce si cum a intrat usa in al doilea razboi mondial, motivul pentru intrarea in Vietnam, moartea lui Kennedy, moartea printesei Diana, caderea lui Ceausescu (dumnezeu sa il odihneasca in pace), caderea URSS, caderea Yugoslaviei, „atentatele’ de la 11 septembrie, invadarea Irakului, invadarea Siriei….., Afganistanistanului, si mai sunt de scris. puneti-le cap la cap si cautati motivele si cine si ce a avut de castigat……. Dumnezeuleeeeeeeeeeee, este asa usor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Pe Ceausescu o sa-l odihneasca la cine s-a rugat. Fiind ateu convins crezi ca Dumnezeu il mai baga in seama?

  5. Liberalismul european creaza monstri. Politicienii moderati se tem a ia masurile dure si lasa loc de joaca pentru extrema dreapta.
    Europa a tolerat mult prea mult timp libertatea omului de a spu e ce vrea, inclusiv impptriva propriei existente. E plin de indivizi extremisti care se pronunta pe fata si cer moarte, distrugere pentru ceea ce este civilizatia vestica. Ce face vestul? Ii tine sub supraveghere, ca doar e libertate de a spune ce doresti.
    Mare prostie e asta. E ca si cum cineva ma ameninta cu moartea si eu nu fac nimic, il ignor in timp ce el devine tot mai agresiv.
    Actiunile necesare sunt la indemana: eliminarea din societate a tututor acestor indivizi. Trimiterea in tarile de origine. Sa stea acolo ai sa isi imprastie veninul, daca doresc. Supravegherea la sange a granitelor externe ue, cu colaborarea tututor tarilor member.
    Astfelnpoate devenim o fortareata, dar macar nu ne mai arunca nimeni in aer.

    • In tari de origine inseamna Franta caci acolo sunt nascuti si sunt deja la a doua sau a treia generatie. Au deja cetatenia franceza. Unde sa-i duci si cine-i primeste. Sunt deja MILIOANE!!!!!

  6. Daca e ceva ce ati invatat bun domnule Mindruta de la batranul Brucan e sa ganditi limpede si sa nu va fure ochii prima concluzie…la cald.
    Total de acord cu acest articol.
    Eu locuiesc in Austria si chiar acei politicieni rasisti extrema dreapta castigau anul acesta un procent istoric de peste 30% la alegeri.

    Rusia nu doarme…pacat …era mai bine pt toti.
    Am totusi o intrebare care ma tot framanta….sunt oare rusi acesti oameni,rai, ca popor, ca populatie sau rai sunt doar politicieni lor…si acestia manipuleaza si masele de oameni?

    • Este istoria lor care i-a formatat im acest fel, obedienti, predispusi la regimuri autoritare. Vedeti Fernand Braudel – „Sfanta Rusie”.

  7. Nu sunt un mare fan al teoriei conspiratiei, dar daca intr-adevar ar fi vorba de asa ceva, planul asta are o mare problema… Islamistii extremi sunt niste fanatici care nu pot fi controlati.

    Daca extremistii de dreapta i-ar lasa prea mult sa-si faca de cap, o sa vina si momentul in care o sa fie prea tarziu sa facem ceva impotriva islamizarii europei. La polul opus, extremistii de stanga vor din prima sa lase usa larg deschisa…

  8. Sa nu dam vina doar pe rusi. Cu ce se finanteaza ISIS ? Cu petrol . Cine cumpara acest petrol ? Occidentul ca este ieftin . Daca nu am mai cumpara pentrolul lor, cat ar mai exista acest stat ? Cum ar fi daca si-ar retrage NATO fortele din zona respectiva si i-am lasa pe rusi sa iti bata capul cu ei ? Nu putem face asta, am pierde influenta din zona . Dar daca am ataca cu adevarat statul islamic si am reinstaura ordinea in Irak si Siria? Este singura solutie pentru a scapa de imigranti . Nu putem sa asteptam sa rezolve rusia problema cum vrea doamna Merkel, interesul rusiei e sa destabilizeze europa, nu sa ii rezolve problemele . Daca nu era Germania atat de pacifista altfel ar fi aratat lucrurile, atat in Ucraina cat si in Siria . Si Obama e cam slab, imi e dor de Bush :))))) Totusi, am putea sa incercam ca experiment sa nu mai cumparam petrolul din ISIS sa vedem ce se va intampla cu acest asazis stat ?

  9. Mie mi se pare că nu am învăţat nimic din toate aceste atacuri şi tare mi-i ca nici acum nu se va prinde nimic de noi. Nu este normal să luptam împotriva terorismul mutând războaiele altora pe terenul nostru. E nevoie de un lider care să gândească la fel de extrem (ok, poate e mult spus extrem) încât să combată această problemă. Nu mai ţine de toleranţă şi egalitate, s-au stricat demult aceste concepte şi imaginea Europei nu mai este atât de importantă precum este siguranţa ei.

  10. Bunicel textul. Insa face greseala tuturor progresistilor si analistilor de stanga de pe glob: ignora faptul ca timp de 1400 de ani, Islamul duce o lupta neintrerupta impotriva a tot ce numim civilizatie, filozofie, impotriva oricarei iesiri din pestera medievala in care ei traiesc si acum. Iar aceasta lupta impotriva pacii si libertatii exista inainte de orice Bush, de Gaulle, Jefferson, acest comert de sclavi si mentalitate de trib pompos denumita religie exista inainte ca US sa fi aparut macar.

    „The direction of the world overwhelms me at this time. In the long run, all the continents (yellow, black and brown) will spill over onto Old Europe.

    They are hundreds and hundreds of millions. They are hungry and they are not afraid to die. We no longer know how to die or how to kill. We could preach, but Europe believes in nothing. So, we must wait for the year 1000 or a miracle. For my part, I find it harder and harder to live before a wall.” Albert Camus – Letter to Jean Grenier, 1957

    ___

    In 1786, Jefferson and John Adams met with Tripoli’s ambassador to Great Britain. They asked this ‘diplomat’ by what right his nation attacked American ships and enslaved her citizens and why the Muslims held such hostility toward this new nation, with which neither Tripoli nor any of the other Barbary Coast nations had any previous contact. The answer was quite revealing. Sidi Haji Abdul Rahman Adja (the ambassador) replied that Islam:

    “Was founded on the Laws of their Prophet, that it was written in their Qur’an, that all nations who should not have acknowledged their authority were sinners, that it was their right and duty to make war upon them wherever they could be found, and to make slaves of all they could take as Prisoners, and that every Musselman (Muslim) who should be slain in battle was sure to go to Paradise.”

    That is indeed quite revealing.

    • acesta este esenţa ,o ştim cu toţii aceşti oameni vor să moară,se nasc ca să moară,nu putem înţelege prin prisma raţionamentului nostru creştin sau şi mai rău gnostic ,cel mai mare dar pentru noi e viaţa pe când la ei prin moarte şi suferinţă ajungi să obţii acest dar ,aici lângă satul nostru într-un fost sanatoriu sunt 50 de refugiaţi cuprinzând 6 naţiuni ,dintre ei 25 sunt copii traineri pentru a învăţa germana şi a înţelege cultura europeană sunt şi persoane fără o pregătire specială(de ex.soţia unui mare fermier-bauer) oare va funcţiona planul?

  11. Eu nu vad nici cea mai mica legatura cu rusificarea europei si vrajeli de genu… USA cu aliatii ei, gen franta, germania etc si-au batut joc de o regiune intreaga. niciunei tari nu i-ar conveni sa fie distrusa pentru motive stupide gen „democratie”.

    E de ajuns sa te uiti la rezultate … atata razboi impotriva terorismului si milioane de oameni morti din cauza asta si libertati pierdute si tot nu suntem mai siguri ca inainte de septembrie 2001, ba chiar mai rau.

    Despre asta e vorba defapt, se vrea sa ne oferim libertatea si intimitatea puterilor, celor care controleaza totul.

    • Felix şimaicum, pentru asta e terorism în scurt timp statele arabe pierd singurul mijloc de existenţă,şi care e planul după?

  12. În principiu sunt pentru pedepsirea teroriștilor. Dar tot noi îi naștem prin atitudinea noastră. Despre arabi auzim doar de rău (că sunt răzbunători, teroriști etc.). Parcă suntem în secolul trecut când sovieticii propagau printre moldoveni că românii sunt țărani, romi sau …
    Cred că ar trebui să nu cădem pradă ideologiilor, prin care ridică în slăvi unele popoare, iar pe altele le desconsideră. Arabii sunt diferiți, precum și noi toți. Unii însă se vede că nu rezistă şi devin kamikaze … Poate să luptăm mai mult cu răul din noi. Îmi dau seama doar de un lucru: aceasta nu e deloc ușor, dar totuși e posibil de realizat

  13. Vorbesti prostii fratioare. Tu nu ai trait printre musulmani sa vezi cum sunt ei, chiar sunt niste salbatici, jeguri penale, nu le doresc moartea dar expulzarea lor din Europa DA. De ce nu sunt atentate in Ungaria? Pentru ca Ungurii gandesc logic si au luat masuri. Europa de ce nu ia masuri? Din cauza unui jeg penal numit Merkel. Ar trebui absolut interzisa intrarea jegurilor musulmane in Europa pana nu va fi prea tarziu.

  14. „Pentru inceput, am expus problema. Mai departe solutia e la fiecare dintre voi. Si ea incepe luptand cu terorismul. Dar si respingandu-i pe cei care vor sa faca din Paris, cum au facut si din Colectiv, o platforma pentru propaganda impotriva libertatii. ”

    Atentie- lasand acest lucru nedefinit, fiecare va intelege in felul lui „lupta” aceasta impotriva terorismului. Poate ar fi mai bine sa definiti mai clar ce trebuie facut impotriva terorismului. Unii vor lupta prin lupta. Ar fi bine sa indicam care este cea mai buna modalitate de a lupta…si anume, pacea. Prin pace, trebuie luptat impotriva terorismului. Poate va mai ganditi, dle Mandruta, sa editati textul, sa fie clar pentru toata lumea…

  15. Nu inteleg sensul articolului, adica atentatul a fost de fapt un complot al dreptei extreme si al Rusiei? Sau ISIS vrea rusificarea europei si a complotat impreuna cu FN-ul? Ma asteptam la mai mult de la dvs, nu la teorii complotiste de 2 lei. Atacatorii au fost niste extremisti musulmani, n-a ajuns vestea pana la dvs?

  16. Prietene, te rog fa diferenta intre extrema dreapta si dreapta. Nu e tot una, si tu stii asta.
    La fel cum nu e tot una intre extrema stanga si stanga.

  17. Ia sa vedem ce-avem noi aici: un atentat terorist executat de sinucigasii ISIS si finantat de Rusia?

    Hm… pai Rusia parca tocmai a suferit si ea un atentat cu bomba in avionul cazut in Egipt, nu? Si parca Rusia a bombardat ISIS si inca ii bombardeaza cat nu i-a bombardat SUA si Europa de ani de zile, nu? Si parca armamentul si tehnicile de lupta folosite de ISIS provin din SUA nu din Rusia, nu? Petrolul, cum bine spunea cineva mai sus, se livreaza la pret redus catre consumatorii din alte zone, nicidecum catre Rusia (vezi declaratia lui Putin facuta la ONU). Dar trecand peste toate aceste „detalii” care nu fac deloc sens in cazul ipotezei „Rusia trage sforile in culise”, va intreb, domnule Mandruta: prin articolul de fata, nu stabiliti si dvs. un „dusman comun” – Rusia? Si-atunci, care-i diferenta? Nu-i evident ca si liberalii au nevoie de un „dusman comun” ca sa-i uneasca pe cei carora le cer votul?

    Una peste alta, cred ca solutia la situatia politica din Europa si nu numai e una singura: din moment ce taxele pe care le platim catre „stat” se justifica prin argumentul ca statul asigura protectia cetatenilor, eu zic ca statele (ori ce nuanta ar avea ele) care esueaza sa-si protejeze cetatenii, iar unele parca vor chiar sa-i expuna pericolelor prin politicile lor, nu-si merita banii si ar trebui stopata complet platirea taxelor. Nu e normal asa?

  18. Toti simtim nevoia sa cautam o logica in evenimente, chiar acolo unde aceasta nu exista in mod garantat. Rationamentul e logic, documentarea de asemenea – si nu zic ca n-aveti dreptate. Dar cred ca trebuie sa rezervam un loc posibil si lipsei de rationalitate. De multe ori s-a dovedit ca, acolo unde se banuia o conspiratie, n-a fost de fapt decat prostie omeneasca. Probabil aici e o combinatie intre determinismul enuntat si pura imbecilitate a fanaticilor. Sigur carezultatele pot fi catastrofale pentru libertati, indiferent de motivele care au generat situatia.

  19. Varianta : las refugiații în Europa sa zburde, fiindcă sigur se va găsii printre ei și nebuni care sa se arunce în aer sau dacă nu regizam ceva(nu spun ca acum nu e pe bune) după care vor fi necesare și populația le va accepta niște masuri mai drastice de control inclusiv cip ul la purtător (altul decât cel din tel, pașaport, card ,etc).în ceea ce privește tema cu americanii care răspândesc democrația și rușii personificat I în dracii mai vb peste ceva timp când primii se vor satura își vor atinge scopurile și vom rămâne cu vecinii.

  20. Am fost placut surprins de articol (de punctul de vedere), fix inainte sa intru pe net imi exprimam frustrari in legatura cu reactia autoritatilor franceze la aceste evenimente. Razbunarea e arma prostului, asa spunea un proverb romanesc. Impotriva terorismului nu se lupta prin desfasurarea de actiuni militare si agresive in orientul mijlociu in marea vanatoare dupa fantomaticul SI. Cea mai puternica arma impotriva manipularii si a agresivitatii din prostie este educatia. Europa trebuie sa renunte la arme folosite in afara aparararii stricte a teritoriului si sa isi puna la bataie cea mai tare resursa pe care o are: resursa umana de oameni inteligenti (si nu sunt putini) care sa fie angrenati in conceperea si implementarea de programe care sa educe comunitatile sensibile la manipulare. Parerea mea

  21. While the current political opportunism and appeal to the lowest visceral need for revenge will dominate this news cycle, the issue goes back hundreds of years and the religious split of the world.

    Until we move past the bigotry of the past and religiosity of today we won’t see much progress.

    Religion has no place in secular governance, unfortunately ISLAM is all based of religious scripture, hence the zeal and religious fervor of Daesh/ISIS/ISIL.

    Unfortunately Right Wing politicians here in the US, Russia and Eastern Europe
    preach from the same book of hate.

    Short term solution:
    Obliterate Daesh, let our dogs of war free on Syria and Iraq to do what they do best.

    Long term:
    Address the religion problem, have them move beyond hate, and if they still can’t play nice, cut all their government incentives, make them irrelevant.

    ––

    În timp ce oportunismul politic actual și recursul la cel mai mica necesitatea viscerala de răzbunare va domina acest ciclu de știri , problema datează de sute de ani, și divizarea religioasă a lumii.

    Până când nu ne vom muta pe lângă bigotismul din trecut și religiozitatea de astăzi nu vom vedea prea multe progrese.

    Religia nu are nici un loc în guvernarea laică, din păcate, Islamul este bazat pe toată Scriptura religioase, prin urmare, zelul și fervoarea religioasă a Islamistilor.

    Din pacate politicienii de partea dreapta aici, în SUA , Rusia și Europa de Est
    predica din aceeași carte de ură.

    Soluție pe termen scurt :
    Șterge Daesh, lasă cainii nostri de război liber pe Siria și Irak pentru a face ceea ce fac ei cel mai bine.

    Termen lung:
    Rezolva problema religiei , sa treaca dincolo de ură , iar în cazul în care încă nu se pot juca frumos, taie toate stimulentele guvernamentale si fa-o irrelevanta.

  22. Cum se intimpla ceva rusii sunt de vina,dar nu uitati ca la ei ai murit acuma doua sapatamani 217 oameni,tot Putin a pus la cale???Rusine sa va fie sa scrieti asa porcarii!!!De vina sunt cei care au lasat sa intre in europa refugiatiii nu PUTIN!!!!!!Trezitiva oameni buni!!!!!!

  23. Felicitări autorului pentru acest articol pertinent, inteligent și real…doar că mulți dintre noi, suferă de manipulare și de teoria conspirației fără să analizeze profund evenimentele !

  24. Asa.Negati..negati, pana in panzele albe ca avem de-a face cu o subspecie umana. O sa crapati, pana la urma, cu mirarea de-a nu fi inteles cine e de vina, pana la urma..Ca v-ati nascut atat de prosti,evident. Mandruta, ai ceva din trairea unei oi de dupa un gard larg de barne care filosofeaza la „de ce vrea lupul sa ma omoare”..Si incet-incet, ajungi (cu mintea ta) la concluzia ca nu lupul vrea sa te omoare, ci ciobanul il instiga pe lup ca sa te insface de jugulara. Esti dastept..Macar daca ai fi numai la tine in casa, dar emani si-n strada.. PS. Am intrat aici pt ca unii comentau. A doua oara nu se mai repeta.

  25. Sa terminam cu stupiditatile:
    1. Fara sa fiu absolvent de snpsca (sau cum dreaq ii spune) puteam sti ce se va intampla. Unde au fost liederii care sa ne asigure securitatea europei?
    2. Unde au fost Think-tank urile care sa demonteze strategiile ISIS si a altor grupari?
    3. Unde a fost comunitatea de servicii secrete care sa aiba informatiile gata, informatii care sa constituie datele de lucru pentru strategii?
    Va spun eu, nicaieri.
    S-a actionat arogant, apoi emotional, cu plansete, hormonal de mult, prea mult timp. Rezultatul era previzibil.

  26. Da, haideți sa aruncăm cu kk în Rusia, ea e singura vinovată și vrea sa ne cucerească… Dar cum rămâne cu americanii care au creat organizații teroriste, au creeat atentate imaginare și au destabilizat popoare, guverne doar pentru a le jefui resursele? Cum poți sa arăți cu degetul spre rusi când armele, în proporție imensa sunt vândute de ‘jandarmul planetei ‘? Cât de bine este că am devenit o țară de consumatori ai produselor din tarile altora? Mie îmi este teama mai mare de promisiuni mincinoase ale americanilor decât de rusi. Ar trebui sa vedeți ca asta e politica unchiului sam, acum când au nevoie de o rusie în care toți sa arunce cu pietre. Unii încă i așteptau pe americani sa ii elibereze și în 1990! Atenție la slugile pupincuriste americane. Mare atenție căci america e mult mai totalitară decât rusia.

  27. Luci, poate ca nu toti musulmanii sunt teroristi, da’ pana acum, aproape toate atacurile teroriste au fost facute de musulmani.

    Salut!

  28. Lucian, ai perfecta dreptate cand spui ca totul face parte dintr-un plan la scara mare. Totul este un paradox…masele de oameni sunt prea mici pentru a vedea cum sunt manipulate, totul pare accidental, dar nu este asa, totul este bine calculat, tot de noi, de oameni care lucreaza pentru a-si duce la bun sfarsit interesele pentru putere….societatea este incapabila sa evolueze, va fi tot timpul carne de tun, usor de manipulat din cauza ca nu suntem in stare sa citim in istorie si sa invatam din ea, asta tot din cauza ca suntem……manipulati…Solutia este evolutia….evolutia nostra ca societate, nu ca individ….cand vom sti sa fim o societate puternica, cand vom avea curajul sa mergem la lupta uniti, atunci se va produce schimbarea…..usor de zis, dar aproape imposibil de facut atat timp cat prin manipulare, in societate se creeaza separatisme duse la extremism!

  29. O parere. Mi se par destul de exagerate ideea acestor conspiratii. Ce ar avea de cistigat pina la urma acest gup de oameni sa conduca si sa subjuge? Intro lume ca asta nu cred ca e fericirea mai mare decit o au acum intr’o lume armonioasa, caci oricum ei sint la putere si sint bogati. Si pentru ca sint acolo sint destul de inteligenti. Mai degraba un haos il faced fericit pe un fanatic. Va rog de curiozitate sa urmariti niste dezbateri publice ale Ayaan Hirsi Ali, om public in Olanda si USA, caci cred ca raspunsul mai logic a cee ce se intimpla il veti gasi. Sau Christopher Hitchens.

  30. Va dau dreptate in bune masura(mai putin aprecierile la adresa lui traian Basescu…).Fara sa am acces la informatiile Dvs.,parca instinctiv simt pericolul de la Rasarit…

  31. Ai uitat sa spui ca si democratia seculara tinde sa cipeze populatia ca animalele; dupa cum e anticipat in Apocalipsa 13; si ca ambele forte sunt brate al aceluiasi corp al Fratelui Mai Mare Bilderberg, care este nu numai secular dar declarat anticrestin! dar sti deja asta, doar joci ping-pong cu cei care nu stiu jocul!

  32. Bai mindruta, daca ai cojones, si n-ai de log limbric lingau ce esti…raspunde la ce te-a intrebat omul…

    Nenea Lucian,nu vi se pare ca de când a apărut tot circul asta ISIS și alte amenințări,Israelul a devenit cea mai sigura țara de pe glob?

    Da ISIS-ul asta n-ar trebui sa-i aiba pe lista pe democacatia cea mai mare din Middle East.

  33. În ciuda a ceea ce își imaginează oamenii de bună credință care își strigă cu disperare de câteva zile frustrările legitime pe străzile Bucureștiului și ale altor orașe românești, ceea ce se resetează sub ochii noștri nu este politica României ci geografia politică a Europei centrale și de est, la Dunărea de jos și la Marea Neagră.

    În acest context, un distins analist politic rus ne liniștește asigurându-ne că Rusia a respectat și va respecta faptul că România (ca membru NATO!) se situează în zona de influență a Germaniei (sic!). Așadar în cadrul înțelegerii ruso-germane și pentru a menaja susceptibilitățile alianței nord-atlantice, românii vor fi alocați spațiului german. Nu vom fi cedați, deci, rușilor. Rușii nu ne (mai) vor. Ne iau nemții. Ura!!! (N-o fi cam tot aia? În fine…)

    Franța își va lua și ea tainul. (Prietenii premierului “cel așteptat” știu de ce.) “Pseudo-revoluția” de pe Dâmbovița oferă ocazia resetării “motorului franco-german” pe plaiul mioritic. Aceasta după ce el se gripase de ani buni alergând bezmetic pe magistralele trans-europene.

    În fața unei asemenea ofensive “revoluționare” America este cea care pare a pierde teren. Justiția română “americanizată” este un instrument prea tocit de atâtea decapitări pentru a mai fi eficient; dacă nu cumva a trecut pas cu pas în tabăra germană. În măsura în care va reuși, resetarea geo-politică a României va lua locul sângeroasei lupte împotriva corupției care a ajuns să îi deranjeze masiv pe “investitorii” – pardon, coloniștii – străini.

    Asta nu înseamnă, însă, că americanii vor capitula. Gramatica englezei americane nu cunoaște conjugarea verbului “a capitula” la persoana întâi. Washingtonul mai are în cazărmi destulă societate îmbrăcată în uniforme civile. Cel mai probabil își va “reseta” politica românească spre a “confisca revoluția colectivă” aprinsă de euro-asiatici în cluburile cetății lui Bucur-ciobanul. De la rock la cazacioc și de-aici iarăși la rock! Noi … bătuta tot pe loc. Să le fie cu noroc!

    Ce câștigă românii și România din această bătălie sau din aceste resetări complicate, complexe și… perverse? Pe cine mai interesează?!

  34. Totul s-ar rezolva foarte usor daca politicienii aia „liberali”si „iubitori de libertate” si-ar monta un set de coaie si ar face ce trebuie facut! Libertatea si democratia nu sunt pentru toata lumea. Ele sunt pentru localnici si nu pentru venetici. Sa se treaca in actul de identitate si in bazele de date religia (cum era in perioada interbelica) si originea. De ce trebuie sa renuntam toti la libertate si democratie. Doar asa ca sa fim „egali in fata legii”? Doar unii trebuie sa renunte, se stiu ei cine! Doar unii sa se descalte la aeroport, nu si noi, doar unora sa le fie ascultate telefoanele, nu si noua!
    In Africa de Sud era si mai demult libertate si democratie, doar pentru albi, dar era si functiona! De ce sa fie libertate si democratie pentru cei care nu o vor si nu stiu sa se bucure de ea??

  35. Mandruta,

    Cam asta e lista de partidulete nationaliste si cam peste o luna Frontul national o sa iasa cu majoritate la regionale in FR…LOL.. si cam 70% din ele vor iesi la putere in toata Europa in urmatorii 2-5 ani, spre disperarea Diavolilor de la Davos, si a idiotilor utili ca tine..LOL.

    Fa-ti sepukku…s-a cam terminat cu globalizarea…Ce trebuie sa li se spuna migrantilor este „yankees go home”…ROTFL.

    Vadim o sa te bintuie noaptea si cu Olguta Vasilescu..ai vrea tu magarule care ti-ai inselat nevasta.

    Party Country Date established % of popular vote Votes Seats Ideology, description
    VMRO-DPMNE Macedonia
    1990

    43.0% (2014)

    481,615

    61 / 123
    Macedonian nationalism,[13] Conservatism,[14] Christian democracy,[14][15] National conservatism[16]
    Law and Justice Poland
    2001

    37.6% (2015)

    5,711,687

    235 / 460
    Polish nationalism[17]
    Swiss People’s Party Switzerland
    1971

    26.6% (2011)

    648,675

    54 / 200
    Nationalism,[18][19] conservatism
    Danish People’s Party Denmark
    1995

    21.1% (2015)

    741,746

    37 / 179
    Anti-immigration,[20][21] Euroscepticism[22][23]
    Freedom Party of Austria Austria
    1956

    20.5% (2013)

    962,313

    40 / 183
    Anti-Immigration[24][25]
    New Flemish Alliance Belgium
    2001

    20.3% (2014)

    1,366,397

    33 / 150
    Flemish nationalism, conservatism, separatism[26]
    Jobbik Hungary
    2003

    20.2% (2014)

    985,029

    23 / 199
    Hungarian nationalism,[27][28] Anti-Semitism,[29] Greater Hungary[30]
    Finns Party Finland
    1995

    17.7% (2015)

    524,054

    38 / 200
    Finnish nationalism,[31] Anti-Immigration,[32][33] Euroscepticism
    National Alliance Latvia
    2010

    16.6% (2014)

    151,567

    17 / 100
    Latvian nationalism[34]
    Progress Party Norway
    1973

    16.3% (2013)

    463,560

    29 / 169
    Anti-immigration[35]
    Nationalist Movement Party Turkey
    1969

    16.3% (June 2015)

    7,520,006

    80 / 550
    Turkish nationalism, Pan-Turkism
    IRL Estonia
    2006

    13.7% (2015)

    78,699

    14 / 101
    Estonian nationalism,[36][37] National conservatism
    National Front France
    1972

    13.6% (2012)

    3,528,373

    2 / 577
    French nationalism, Anti-Immigration, Euroscepticism[38][39][40]
    Sweden Democrats Sweden
    1988

    12.9% (2014)

    801,178

    49 / 349
    Swedish nationalism,[41] Anti-immigration,[42] Euroscepticism[43]
    United Kingdom Independence Party United Kingdom
    1993

    12.6% (2015)

    3,881,129

    1 / 650
    Right-wing populism, Euroscepticism
    LDPR Russia
    1991

    11.7% (2011)

    7,664,570

    56 / 450
    Russian nationalism, Russian imperialism, Anti-Americanism[44][45]
    SDP Montenegro
    1993

    11.1% (2012)

    40,131

    9 / 81
    Party for Freedom Netherlands
    2006

    10.1% (2012)

    950,263

    15 / 150
    Anti-Immigration, Anti-Islam
    Sinn Féin Ireland
    1905

    9.9% (2011)

    220,661

    14 / 166
    Irish republicanism, Left-Wing Nationalism, Democratic Socialism
    Conservative People’s Party of Estonia Estonia
    2012

    8.1% (2015)

    46,772

    7 / 101
    Estonian nationalism, Euroscepticism
    Order and Justice Lithuania
    2002

    7.3% (2012)

    100,120

    11 / 141
    Right-wing populism, Euroscepticism
    Attack Bulgaria
    2005

    7.3% (2013)

    258,481

    23 / 240
    Bulgarian nationalism,[46] ultranationalism,[47][48]
    Golden Dawn Greece
    1993

    6.99% (2015)

    379,581

    18 / 300
    Greek nationalism, Anti-immigration, Megali Idea,[49] neo-Nazi,[50] fascist[51]
    ADR Luxembourg
    1987

    6.6% (2013)

    217,683

    3 / 60
    conservatism
    ARF Armenia
    1890

    5.7% (2012)

    85,550

    5 / 131
    Armenian nationalism, United Armenia[52][53]
    Svoboda Ukraine
    1991

    4.7% (2014)

    742,022

    7 / 450
    Ukrainian nationalism,[54] Anti-Russian[55]
    Slovak National Party Slovakia
    1989

    4.6% (2012)

    116,420

    0 / 150
    Slovak ultra-nationalist,[56][57][58][59][60][61] extremist,[62][63][64] Hungarophobia,[65] Antiziganism[66][67][68]
    Serbian Radical Party Serbia
    1991

    3.8% (2012)

    147,793

    0 / 250
    Serbian nationalism, Right-Wing Populism, Euroscepticism, National conservatism
    Flemish Interest Belgium
    2004

    3.7% (2014)

    247,738

    3 / 150
    Flemish nationalism, separatism[26]
    Croatian Party of Rights Croatia
    1990

    3.0% (2011)

    72,360

    0 / 151
    Croatian nationalism[69][70][71]
    Croatian Party of Rights dr. Ante Starčević Croatia
    2009

    2.8% (2011)

    66,150

    1 / 151
    National conservatism, social conservatism, Euroscepticism
    Croatian Pure Party of Rights Croatia
    1992

    0 / 151
    Croatian nationalism, national conservatism, protectionism
    Brothers of Italy – National Alliance Italy
    2012

    2.0% (2013)

    666,035

    9 / 630
    Italian nationalism[72]
    Slovenian National Party Slovenia
    1991

    1.8% (2011)

    19,786

    0 / 90
    Slovenian nationalism[73]
    Right Sector Ukraine
    2014

    1.8% (2014)

    284,943

    1 / 450
    Ukrainian nationalism
    National Democratic Party Germany
    1964

    1.5% (2013)

    635,135

    0 / 631
    German nationalism
    Greater Romania Party Romania
    1991

    1.5% (2012)

    108,911

    0 / 137
    Romanian nationalism, Union with Moldova, Anti-Hungarian sentiment
    National Popular Front Cyprus
    2008

    1.1% (2011)

    4,354

    0 / 59
    Greek nationalism
    Congress of the New Right Poland
    2011

    1.1% (2011)

    151,837

    0 / 460
    Euroscepticism
    Workers’ Party Czech Republic
    2010

    0.86% (2013)

    42,906

    0 / 200
    Czech nationalism
    National Liberal Party Moldova
    1993

    0.43% (2014)

    6,859

    0 / 101
    National Renovator Party Portugal
    2000

    0.33% (2011)

    17,548

    0 / 230
    Portuguese nationalism
    National Front Albania
    1989

    0.28% (2013)

    4,868

    0 / 140
    New Force Italy
    1997

    0.26% (2013)

    89,826

    0 / 630

    Estonian Independence Party Estonia
    1999

    0.18% (2015)

    1,047

    0 / 101
    Estonian nationalism, Euroscepticism
    Tricolour Flame Italy
    1995

    0.13% (2013)

    44,753

    0 / 630

    Congress of Ukrainian Nationalists Ukraine
    1992

    0.05% (2014)

    8,976

    0 / 450
    Ukrainian nationalism
    SRP Poland
    1992

    0.05% (2011)

    9,733

    0 / 460
    Polish nationalism
    España 2000 Spain
    2002

    0.04% (2011)

    9,266

    0 / 350
    Spanish nationalism
    Spanish Falange of the JONS Spain
    1933

    0.01% (2011)

    2,898

    0 / 350
    Falangism
    National Democracy Spain
    1995

    0.01% (2011)

    1,867

    0 / 350
    Spanish nationalism
    British National Party United Kingdom
    1982

    0.00% (2015)

    1,667

    0 / 650
    White nationalism,[74][75][76] Fascism,[77][78][79] Euroscepticism[80]
    Swedish Resistance Movement Sweden
    2015

    0.00%

    0

    0 / 349
    Millitant neo-nazi[81]
    Conservative Party of Georgia Georgia
    2001

    part of Georgian Dream alliance

    6 / 150
    National Movement Poland
    2012

    part of Kukiz’15 alliance

    5 / 460
    Polish nationalism, national conservatism, anti-globalization
    Belarusian Popular Front Belarus
    1988
    N/A N/A N/A
    Azerbaijani Popular Front Party Azerbaijan
    1992

  36. MANDRUTA – DE CE NU VREI SA-I IEI TU PE MIGRANTI LA TINE ACASA…The Greek government has announced one of the terrorist gunmen who had a part in killing over 120 in Paris on Friday evening entered Europe while masquerading as a refugee just six weeks ago.

    Si inca ceva…as vreau sa stiu de ce the FILTHY RICH nu ii ajuta pe migranti de ce trebuie clasa de mijloc sau guvernele sa ii ajute, sa fie corturile pe domeniile ultra bogatilor, sa li se dea bani si haine cu BANII si AVERILE celor care sint FILTHY RICH…E SIMPLU….de exemplu in RO pe domeniile lui Tiriac in Franta pe domeniile si folosind averea lu madame Betancourt…it’s really simple..

    Migrantii…TREBUIE SA STEA LA CANNES la RITZ PE BANII BOGATILOR….o sa le scriu..ei nu stiu unde sa se duca..ROTFL

    Reports early on Saturday that one of the gunmen was found to have been carrying a Syrian passport have been followed by an announcement by Greek minister for citizen protection Nikos Tosca that the individual was masquerading as a refugee, reports Greek Antenna news.

    The unnamed killer was registered on the Greek island of Leros in the southern Aegean sea on the third of October. The Island is just ten miles from the Turkish coast and has been a major point of ingress for so-called ‘refugees’ into Europe, alongside neighbour island Kos.

    Announcement of #Greece‘s AltMinister Citizens Protection on the #ParisAttacks. (In Greek: https://t.co/sEcwm95UBS) pic.twitter.com/3w4lpaBBeM

    — The Greek Analyst (@GreekAnalyst) November 14, 2015

    Having come ashore in Europe in October, the killer spent just six weeks as a refugee before killing in Paris.

    It is possible the man had travelled from Syria with his fellow killers with the express intention of attacking Paris, and taking advantage of the migrant flow to pass into the continent unnoticed. Britain’s BBC reports this afternoon the group may have been a self contained terror ‘cell’ from Syria.

    The news will come as a major shock to the European establishment who have mocked and derided those who have warned that the migrant route into Europe would be exploited by those wishing to do harm to Europe. Latest United Nations estimates show over 800,000 migrants have passed through the Mediterranean on their way to Europe this year, with 660,700 landing in Greece and 142,400 in Italy.

    Many more travel north through the Balkans, contributing to the minimum 1.5 million migrants expected by just Germany to the end of 2015.

    In April of this year, just before the British General Election, UKIP leader Nigel Farage travelled to the European Parliament in Strasbourg to warn that ISIS and its sympathisers would try to find their way to European soil to commit terrorist attacks. He was roundly dismissed by the European Parliament, and Britain’s mainstream media.

    Earlier this week Hungarian Prime Minister Viktor Orban announced that he would bolster Greek’s border controls by sending 300 police to help stop migrants. He said in an interview that the Greeks were not doing their job properly in securing Europe’s borders, but simply processing all that come, and sending them on into Europe.

  37. Asta se numeste Rusofobie! Ce articol sarac. Rusia este, cred, singura tara in care reusesc sa convetuiasca toate religiile in pace. Rusia a fost o tara multiconfesionala din totdeauna.

  38. The new slave trade – by Peter Koenig

    href=”http://www.globalresearch.ca/the-flood-of-refugees-into-europe-the-new-slave-trade/5487345″ rel=”nofollow”>http://www.globalresearch.ca/the-flood-of-refugees-into-europe-the-new-slave-trade/5487345

    New work forces, like the slaves made from refugees will increase unemployment, lower production costs, increase corporate profits – create human misery on the one end of the spectrum and capital gains for the elite.

    Marx in his Das Kapital called unemployment the ‘cushion’ for capital that presses wages down. The cushion needs to become greater in as much as capital grows. – Unemployment and underemployment embody the concept of the “industrial reserve army”. The larger the cushion, the better for the capitalists, for the investors. Others, like Keynes, have countered that capitalism could survive practically with full employment. That’s a nice thought, but unsuitable for today’s no holds-barred capitalism – called neoliberalism.

    The higher the pressure on the labor force, the more instant profit accrues. No consideration for tomorrow. No respect for the worker, or the environment. Endless exploitation is required by constant growth, needed for capitalism to survive. Growth and GDP are our western economic fetishes. They are the gods of our predatory economic system which is not sustainable. In fact it is suicidal as any logic shows. The western world today uses natural resources at the rate of about 4 times what Mother Earth has to offer. And she is very generous.

    Please do understand – this has been said and repeated many times – as long as we are hooked to the western monetary and linear, growth-bound economic system we are cooked. We are economically powerless and in the hands of the globalized Washington directed ZAS elite which are marching rapidly towards Full Spectrum Dominance.

    No – this is not conspiracy – read up on it. There are many internet sites that give you plenty of background information on this and other burning subjects – Global Research, Information Clearing House, CounterPunch, VNN, New Eastern Outlook-NEO, to name just a few – for you to form your own ideas and opinion.

  39. ,,dezbina si stapineste,,…este un dicton vechi si funcional in toate timpurile..si sa dovedit ca functioneaza..cine dezbina???…oculta mondiala..creeind un haos mondial ce nu mai poate fi stapinit..si care innebunind masele..ne pregateste pt venirea,,marelui lider mondial,,–cel care lumea va trebui sal vada ca pe unicul salvator a lumii decadente ajunse la pieire….mai este putin..f putin..si vom sfirsi intrun regim mondial totalitar..infierati ca vitele..si minati in turma spre infern…avem dreptul de a alege..sa triesti infernul..sau sa mori pt credintaBINE ATI VENIT LA ARMAGHEDON….INCEPE BALUL..

  40. Deci , SUA raspandeste prapad in orientul mijlociu lucru pe care il face de prin 1990 ,iar dupa 25 de ani suntem martorii unei invazii de oameni torturati,chinuiti si blestemati cu toate neajunsurile unei vieti omenesti(razboi ,foamete etc).Asa ca se starneste un val de migratie iar profitand de acest lucru se infiltreaza printre ei extremistii ISIS . Restul se stie , dar cea ce nu inteleg este cum doamne iarta absolut tot ce se intampla in lumea asta este imediat corelat cu rusii. Nu v-ati saturat sa ii pupati in fund tot timpul pe americani? Ca suntem unde suntem datorita lor , si nu ma simt foarte bine ca cetatean roman , sa fiu sclavul SUA. Nu ii suport pe rusi , am o antipatie aparte fata de ei (povesti din bunici despre persecutii etc) dar in cei 31 de ani ai mei am fost martorul unei arogante si al unei propagande anti rusesti iesita din comun venita mai tot timpul din partea americanilor .Imi pare foarte rau sa vad cum niste oameni care aparent au studii si sunt direct implicati in acest ”razboi rece” debiteaza niste aberatii extraordinar de ridicole . Oamenii ca dumneata domnule Lucian sunt cei care apar la TV spunand ca ” O sa vedeti voi , va fi cutremur maine la ora 14:20″ Aceste teorii ale conspiratiei exista doar datorita unor minti bolnave care cauta mai mereu acel lucru omis de 99% din restul de minti bolnave. Ne facem scut antiracheta langa usa rusul ,UE si SUA cauta nod in papura rusilor in orice moment din zi si noapte ,iar cireasa de pe tort este acest tragic eveniment care sa petrecut in Franta,pentru care aparent rusii sunt vinovati.Mi se pare mie sau este scenariul american prezent in mai toate filmele lor unde rusul este tot timpul baiatul rau. Va indoctrinat vestul foarte tare, sunteti parte a singurei conspiratii pe care o traim fiecare dintre noi in aceste timpuri,cea de a pune in carca rusilor mai toate evenimentele importante care se petrec in lume. Tara noastra are nevoie de oameni care sa treaca peste rahatul din fata ochilor si care gandesc pentru o Romanie mare si pentru o Romanie libera .Dumneavoastra , prin aceste teorii ale conspiratiei incercati sa indoctrinati persoanele simple si slabe intelectual.Incepeti sa ganditi oameni buni nu vorbiti cu gura altora.Eu sunt un simplu cetatean roman , traiesc in Romania ,nu fac politica ,nu am rude in Rusia sau in Orient, sunt un simplu roman.

Dă-i un răspuns lui diczigandrasAnulează răspunsul