Draga tinere intre 20 si 35 de ani

 

Draga cititorule,

ai ajuns la un post vechi de circa un an. Cum ai ajuns aici? Datorita unora care doresc sa aprinda o controversa legata de opiniile mele.

Te asigur ca ele raman ferme de partea Romaniei si a nevoii noastre de a ne apara de cei raspandesc ura si dezinformare.

Intre timp, poti citi posturi mai actuale, pe care le recomand cu caldura.

Despre cum s-a dovedit ca stirea cu rusii care au batut niste imigranti e o minciuna propagandistica.

http://lucianmindruta.com/2016/02/08/cum-au-prostit-rusii-intregul-glob-sa-dea-share-la-o-minciuna/

Si despre cum arata cei care se ocupa cu propaganda pentru niste amici cu mai multi bani (ramasi din vremea in care petrolul era scump).

http://lucianmindruta.com/2015/10/13/omul-lui-putin-de-la-bucuresti-semnalmente-discurs-si-recompensa/

Enjoy!


There is no ads to display, Please add some

2.432 de comentarii

  1. Draga domnule Lucian! Pai credeți ca toți tinerii sunt asa cum ii descrieti? Retarzi pe Facebook, cu 4g-ul in creier cu smartphone-ul in brate noaptea? Pai in 2000 si ceva de ani nu am putut evolua, ca fiinte superioare ce suntem noi, in asa fel încât sa putem trai civilizat fara războaie? Cand e pace esti educat sa traiesti civilizat sa fii bun, sa nu urasti, sa nu faci rău nimănui si cand e război nu ai „coaie”. Cand e război trebuie sa omori, sa ii zbori țeasta dușmanului cu P.M.-ul, sa-i treacă 7,62-ul prin inima…ca sa iti aperi tara!!!! O tara cu un sistem care ne-a transformat in căței cu coada intre picioare de foame, care ne-a descurajat asa tare încât tinerii se caca pe ei cand se duc la un interviu, fiind in stare sa facă orice sa ocupe postul ăla de rahat plătit cu 250 de euro pe luna, desi el are 2 facultati făcute…tinerii abia pot trai in sistemul asta de cacat creat de toți porcii de la conducere, darămite pe front… Patriotism nu mai exista, ungurii dau foc la tricolor la noi in tara, te obliga sa stii maghiara sa iti poti găsi un job pe acolo prin Ardeal si noi nu facem nimic sa stopam asta si dumneata vrei la război cu Rusia care e „cat juma’ de planeta”… Ar mai fi multe de zis..

  2. viteazule, du-te tu, eu nu vreau sa te apar, vreau sa invat, vreau sa fac ceva pentru mine si sa ajut in alt fel pe cei din jur. du te tu, nu te obliga nimeni , dar nici nu cred ca te va oprii, du te sacrificate pt „idealurile” tarii si a marionetelor care te platesc, esti un dobitoc. nu pot sa imi inchipui cat de cretin sa fii ca sa scrii asemenea articol, in care incepi ironic si ii batjocoresti pe „cei care sa te apere” cat de pizda sa fii , sa ii trimiti pe altii si tu sa stai linistit. esti un mare tampit nu ma mir , ca suntem in situatia asta. cu siguranta sunt altii mai dobitoci ca tine care te au pus in postura asta. te rog, ia arma , du te „apara ne” patria :))))))) dadadadada cu siguranta aia se intampla , ai trait destul oricum nu? eu mai vreau sa invat.

  3. prietene vad ca esti un hitlet mic si tu dar fi atent cum facem trimiteti copii si noi urmam doar nu ai fi prost nu? lasa alti ca ei nu au visuri lasai ca in 2 luni de pregatire sunt in stare sa arunce cu pietre in miguri sau poate au noroc sa cada in ograda… ai peste 35 de ani nu? pai ce p ta… eu unu m-as duce … ca nah visu meu e naruit oricum . dece sa nu mor ca prostu pentru voi ?.. dar asta nu inseamna ca o mortaciune care vorbeste asa din spatle ecranului ma va indemna mai ales cand stiu ca el o sa stea ca bossu in buncar cu copii lui si eu mor ca prostu .. dupa ce va trece vitamai glontu prin mine eu aruncand cu pietre in ei te crezi hitler? doar ala se dadea boss ca el face ca el crede si recruta copii .. asta e gandirea voastra de jeguri comuniste… si eu am avut un bunic are a trait in lagar a venit dupa 5 ani dupa ce se terminase razboiu dar nu compara tu ma razboiu mondial cu asta jeg oparit nu ma indemni tu pe mine sa mor pentru tine sau copilasi tai care vor sta langa tine in buncar,, trimitei pe ei si noi urmam … asa poti zice jeg de 2 bani … au si alti visuri chiar daca nu le va conveni sa moara pentru nimicuri ca tine se vor duce asta e dar nu asa va duceti ca prosti eu va privesc,,, luati-as morti la tranta de kkcios cu ochi .. nu avem de ales dar asta nu inseamna ca tu ne indemni pe noi ma fanta din spatele ecranului … si eu am copii de 2 si 5 ani crezi ca imi convin sa ii las singuri ? crezi ca toti se gandesc daca mor pe front se va face ceva in plus? nu prietene daca vom muri va fi la fel voi veti desface sampania si familia noastra va plange langa morminte ” asta daca avem noroc sa avem” asa ca nu mai scrie ca un mititel hitler … se vede ca te rogi ca copii tai sa nu fie inrolati … iti jur daca aflu ca esti in avion eu il dobor … sa aiba si aia care sunt trimisi pe front cu visuri si famili bucurosi pe alta lume.

  4. Iubitule, daca-ti imaginezi ca ma voi bucura de avantajele de fi ciung sau orb, pentru averile lui Videanu sau Hrebenciuc, pentru moșia Nana sau viloaiele tiganilor borati, te foarte inseli!
    Uiti ca aia la care faci referire, sunt cam toți plecați din tara ta si li se rupe de iubirea ta…
    Vrei sa faci ceva pentru tara ta, intra in greva foamei deoarece parlamentarii l-au scăpat pe porcul ala de Vosganian!
    Nu-ti imagina ca cineva uita achizitia sia de rable sh F16 din Portugalia, la pret triplu fata de un aeroplan nou…
    Avem mai multi generali decat Pactul Nato la un loc!
    Eu ii las pe ei sa lupte!! Doar sunt profesioniști… Ca tine…

  5. Domnule Mandruta…de ce sa murim noi pentru altii? De ce sa destrame razboiul familii, de ce sa ramana copii fara tati, de ce sa ne plangem mortii pentru unii mai mari care vor ei sa fie sus de tot si nu le pasa pe cine calca in picioare? DE CE? Sotul meu are 28 de ani si nu sunt de acord sa lupte pentru Mandria si Maretia altora? De ce nu se duc politicii la razboi? De ce nu se duc presedintii? Ei o sa sa stea in buncare la adapost si noi o sa ne plangem mortii! Va rugam sa ganditi rational si sa indemnati la PACE!!! nu va mai ganditi cum sa trimiteti tinerii la moarte, ganditi-va cum sa ne unim totii ca sa fie bine! Ganditi cu inima!!!

  6. Una e sa iti aperi tara si altae sa aperi interesele alcuiva. Oricum, pe tine te exonereaza varsta de inrolare asa ca lasa patriotismul si eroismul de-o parte.
    In zilele noastre razboiul man-to-man este istorie. Pune mana pe un buget, cumpara drone, rachete cu ghidaj laser si lasa AK-ul de-o parte. In plus, noi tinerii sub 35 ani avem ca si voi, cei trecuti de 35, familii de intretinut, credite de platit, pe care armata nu ni le va sustine – daca imi da armata o casa, o masina si bani sa le intretin, m inrolez cu drag, dar fara a merge peste granita (nu de namol ma tem, ci de gloante). So leave your balls where they are, go to war si daca te-ntorci intreg iti dam toti o bere.

  7. Am o pasiune nebănuită pentru aceste persoane publice care au impresia ca dacă sunt redactori de ziar, au scris nişte cărţi sau cine ştie ce, au dreptul să catalogheze restul „inculţilor” şi să ne instige „apără ţara ca aşa voi face şi eu”, „am doi copii, nu mă bazez pe voi să îi apăraţi”. Normal că vă veţi baza pe noi domnul Lucian Mîndruță. La primul semn că a început războiul, familia dumneavoastră va dispărea de pe tărâmul ţării într-un loc mai sigur. Şi acum să vorbim ipotetic: dacă familia dumneavoastră ar ajunge într-un loc sigur, vă mai întoarceţi dumneavoastră să apăraţi ce? Tineretul acesta pe care îl judecaţi şi discreditaţi? Să fim serioşi stimabile domn Mîndruță: mai postăm şi noi ceva public care să nască intrigi doar ca să nu adormim şi să spunem poporului: „hei uite mai exist şi eu. Nu am murit. Sunt aici şi militez aiurea doar ca să dovedesc o idee”. Aşa că domnule Mîndruță, vă urez un război scurt şi să sperăm că nu se ajunge la sacrificiul suprem, pentru că în afară de familie, nimănui nu-i va păsa: „A murit săracul Mîndruță.”

  8. Avem ARMATA care au niste salarii de salarii si nu fac nimic.Pe langa salarii i-au si NORMA DE HRANA tot in bani inca un salariu bun de tot, sa mearga ei cu piepturile inainte sa ne apere, ca doar asta stiu sa faca.

    • Acel salariu bun de tot despre care vorbesti este 800 de lei…e bun de tot nu?sincer nu inteleg de ce va bagati in seama daca habar nu aveti despre ce vorbiti…

    • Am inteles,tu esti unul din slaninele alea care asteapta sa fie deszapezite de catre armata. Dă- ne si niste cifre daca stii care sunt salariile de salarii si normele de hrana. Tu stai si scarpina-te la scrot, ca te apara armata….aa,stai ca tu nu ai d-ăla,pizdă!

  9. Esti un retardat care incerci sa trimiti lumea sa omoare alta lume….razboiul ala e acolo pt ca americanii si.au bagat nasul….nu am ce cauta in afara tarii mele cu arma in mana sa ” imi protejez tara” sau sa dau altora o doza de democratie….sincer mai bn sa fure rusii decat americanii….din cauza americanilor facem parte din imperiul lor…”UE”…cica asa am votat asa cum au facut si ucrainienii, sa aderam la sclavageala si sa ne imprumutam de la BM sau FMI si sa traim mizerabil…
    In fine n.am timp sa stau sa explic tot, pt mn esti o mizerie de om, dar gandindu.ma mai bn e de inteles, esti jurnalist….sper sa mori cazut de un glont in timp ce u „aperi” de pe front cu camera mintind lumea 🙂

    • N-ai timp sa explici, in principal pentru ca nici tu nu ai habar despre ce vorbesti, dar fa-ti timp sa inveti sa scrii. Pe scurt, ca sa intelegi ce vreau sa spun, esti prost.

  10. cand domnul Presedinte Klaus Iohannis (INCA mai scriu numele presedintelui cu majuscule, dar pe zi ce trece imi pierd increderea in el tot mai mult….)anunta cu satisfactie ca s-a semnat pactul pentru Aparare cu TOATE partidele, uitand ca sunt ani buni de cand un alt presedinte semna Pactul pe Educatie, cu ACELEASI partide, eram sigur ca banii vor veni in principal de la EDUCATIE…urmeaza probabil Sanatatea, Agricultura, Cultura….un popor de „sluji” (greseala de exprimare este voita, pentru ca nu facem decat SLUJ – conform DEX ” a avea o atitudine lingușitoare, slugarnică ” -in fata celor care vor sa ne duca intr-un razboi absurd) http://www.romanialibera.ro/…/proiect–5000-de-disponibiliz…

  11. M-a distrat postarea domnului Mandruta. Hai sa mergem intr-un razboi care nu e al nostru, sa alimentam conflicte artificiale create de USA! Hai sa salvam un stat artificial, Ucraina! Si toate astea la indemnul unui mare jurnalist putin lipsit de job!? Ha ha :))

  12. Eu o singură întrebare am pentru domnul Mândruță: dacă se întâmplă să vină acest război peste noi, veniți cu mine braț la braț la înrolare, ca voluntar? Pentru linia întâi?

  13. Nu mai baga prostii in cap la oameni. Ar trebui sa iti vezi de copii tai si sa ii trimiti pe ei sa moara, de preferat in prima linie cu steagu in mana. Idiot mai esti ma.

  14. Da, sa stii ca ai perfcta dreptate! Este de-a dreptul inaltator sa mori pisat pe tine, in noroi, in timp ce superiorii tai stau la caldura la un pahar, ca dupa razboi sa fii amintit doar sub numele colectiv „eroii”. Nu inteleg de unde vine dispretul asta pt tinerii romani cand pun pariu ca si tu in tineretea ta comunista te-ai imbatat ca si noi, te-ai plimbat ca noi si ai visat la o societate mai buna, tot ca noi. Sa nu ma intelegi gresit, daca Romania va fi atacata, si eu voi imbraca uniforma militara si voi lua arma in mana dar, spre deosebire de tine, eu nu ma voi simti un erou, ci doar trist : ori voi muri ori va trebui sa omor si sa port cu mine toata viata povara acestui lucru. Si da, prefer oricand sa stau pe facebook si sa ma plimb decat sa trec granita tarii cu arma in mana pentru a da peste alti copii trimisi sa moara.

  15. Draga Lucian cu cine dracu sa mergem la razboi ? generatia 1995-2015 nu au tras cu arma nici macar la tir cu cine draga luciane sa mergem ca noi astia sub 30 de ani nu stim cu ce se manca armata … si ce crezi ca nu este vina noastra ca nu stim treaba cu armata … si apropo tu esti pregatit pt razboi ?

  16. dar cand vor avea timp de pensat si epilat?! cand o sa mai stea pe facebook? Sunt penibili.Domnule Lucian, nu-i mai speriati pe ghioceii care se bucura de toata civilizatia si democratia care ne-a adus-o vestul.Sunt aroganti si ignoranti, nu au stat o ora in viata lor la coada…poate sa-si cumpere ultimul racnet de smart. Sunteti liberi sa plecati sa munciti sa invatati sa va „imbogatiti” unde vreti voi in lume.Va rugam lasati-ne ! Plecati si nu va mai intoarceti! Pentru voi nu inseamna nimic parintii , fratii , prietenii, traditia, cultura, limba! Nu-i mai blamati pe americani, nici eu nu sunt fanul lor dar daca nu aveam unitati americane pe teritoriu si nu eram in NATO…rusii erau aici peste noi…sau ungurii. Avem nevoie de prieteni puternici…cu vecinii ne-am cam cacat omenia( respect si imi cer scuze fratilor sarbi). Ce v-a dat aceasta tara? Viata, educatie, tot ce aveti! nNu va ganditi ca veti lupta pentru cei care ne conduc…ganditi-va ca veti lupta pentru famiile voastre.Dar sunteti liberi sa plecati ….sper sa va intoarceti totusi, cu ceva, LA CEVA!
    Domnilor recrutare si mobilizarea este normala si uneori orbligatorie in toate tarile. Sper sa nu se ajunga la razboi dar trebuie la fel ca Polonia care este o tara cat Romania dar ARE BARBATI CU COAIE si este foarte inversunata impotriva rusilor sa demonstram ca suntem puternici si nu ne lasam calcatii picioare.
    Dragii mei tineri metrosexuali si super aroganti si ignoranti care credeti ca terminati liceul uneori fara BAC si asteptati salarii „ca afara” din cauza lipsei de patriotism pe care o afisati si voi, suntem condusi atat de rau. Nu credeti ne-ar fi mai bine daca cei care ne conduc ar avea patriotism ?!Cred cu tarie ca daca ar avea patriotism nu ar mai fura, nu ar mai spagui, etc.Nu uitati ca Germania si Japonia au fost terminate dupa razboi si uite unde sunt acum! Dar asta doar prin patriotism, voluntariat si multa munca si ambitie!Nu uitati ca rusii cand au intors armele catre Berlin si au trecut prin romania au ucis peste 10000 de ofiteri doar pentru ca la un momentdat ne-am aliat cu nemtii.Voi nu aveti bunici care au murit sau au fost prizonieri in lagare in Siberia? Doamne ocroteste-i pe romani!

    • Foarte bine punctat! Felicitari pentru argumente! Oare cum ar fi sa fie macar 10% dintre tineri care gandesc asa ca tine. Si zic asta in conditiile in care de cateva zile incoace facebook-ul mi s-a impanzit de postari care mai decare mai ‘convingatoare’ sa o lasam balta pe ea, Romania care nu ne-a oferit nimic, absolut nimic. Dar ma intreb oare cam cate degete au miscat macar acei tineri sa faca ceva. Raspunsul este cert: NICIUNUL, iar argumentele sunt descrise atat de bine de comentariul tau! P.S.: Dati-mi o pusca in mana si ma duc eu, femeie, viitoare mama sa ii apar pe acei care acum stau sa caute motive ce ii scutesc de datoria fata de pamanatul in care s-au nascut!!!

    • Nene Marius…

      Strabunicul meu a fost deportat in Siberia… In 1940… Din Cernauti… Si nu s-a mai intors de acolo…

      Sunt unul din romanii( probabil nu prea multi) care au „dat cu nasul” in Legiunea Straina, deci am si „ceva” pregatire militara, mi-au suierat ceva gloante pe la ureche, unul ciar a trecut prin mine, asa incat pot sa spun ca stiu cu ce se mananca razboiul.

      Las-o mai moale cu eroismele astea de dopi bani si cu lozincile astea de rahat.

      Siutatia in acest moment este urmatoarea:
      Daca, DOAMNE FERESTE conflictul din Ucraina va lua amploare si manarelile unora vor face sa se ajunga la un razboi generalizat, razboi in care e posibil sa fim tarati si noi asta ar insemna nimic mai mult decat
      SA LUPTAM PENTRU UCRAINA!

      Nu vom lupa pentru Romania!

      Iar Ucraina, daac tot te dai mare informat, TINE SUB OCUPATIE TERITORII SI POPULATIE ROMANEASCA!

      La fel, Ucraina a vrut sa ne fure Insula Serplilor!
      A vrut sa faca un canal in Delta Dunarii( Bistroe sau asa ceva) prin care sa puna „pe butuci” trasportul si comertul romenesc pe Dunare!

      Ucraina are in acest moment,in componenta guvernului sau, NAZISTI declarati!
      Ucraina doreste, in acest moment, SA RESTRANGA DREPTURILE MINORITATIII ROMANE de pe teritoriul ei!

      Deocamdata, conflictul din Donbass ii tine ocupati pe cei de la Kiev si inca nu se pot ocupa pe indelete de aceasta problema…

      Dupa cum am spus, strabunicul a fost din Cernauti. Inca mai am neamuri acolo… Iar traiul lor, in ultimii 20 si ceva de ani, de cand rusii nu-si mai fac mendrele in Ucraina, este MAI RAU decat inainte!

      Nu voi muri de dragul rusilor! Si recomand tuturor romanilor sa fie prudenti in ceea ce-i priveste pe „fratii” nostri dela rasarit.

      Dar, in acets moment, a lupta impotriva lor, pentru o tara care nu ne iubeste si care chiar ne face rau, mi se pare O MARE TAMPENIE!

  17. bai Mandruta,tu nici nu ai facut armata,te-ai fofilit cu studii,ai fentat-o,si vii sa spui tu ca ai merge la razboi?multi ca voi ati ars-o in multe feluri sa nu faceti armata…copii de bani gata si rasfatatii parintilor…tu vii sa vb de patriotism???eu unul mi-am facut datoria fata de tara…asa cum necum…si astia care conduc tara mi-a dat m..e pe toate partile,in armata am av un accident nici nu mi-a platit nimic….cum sa mai merg cand ei fura?cand eu sunt jupuit si de ultimul leu? sa mergeti voi care tot va dati mari razboinici pe bloguri,pe site-uri…ar trebui sa imi multumesti personal pt ca am pierdut 3 min cu tine prin ati scrie….

    • nu tara prietenii parintii traditia cultura te-au furat! te-au furat cei care ne-au condus …nu pentru ei vei lupta! Daca cei care te-au furat erau patrioti…crezi ca mai furau? eu cred ca nu….Avem nevoie de patrioti…Sa renuntam si la vot? Ne bucuram de toate beneficiile aduse de democratie….Daca nu aveam americani pe teritoriu si daca nu eram in NATO…rusii erau pe la Iasi acum si poate ungurii la Cluj…era bine?

  18. Acest articol constituie manipulare de cea mai joasă speță și o insultă profundă la adresa oricărui om care are cunoștințe de istorie și care și-a petrecut anii liceului mai mult prin băncile clasei decât prin cafenele. Observ că vă place să generalizați și să puneți tinerii României într-o lumină foarte proastă, de parcă toți ar face parte dintr-o generație ratată, este foarte penibil când încercați să invocați un patriotism fals și susțineți că dumneavoastră veți merge la război (dacă va fi cazul) pentru a-i apăra pe cei dragi. Lăsați această teatralitate acasă, nu păcăliți pe nimeni! În loc să trimiteți tinerii la război, să moară pentru o cauză care chiar nu le aparține, vă propun să organizați un protest de pace (ar fi mult mai benefic). Fiindcă războiul nu ar aduce nimic bun tării noastre sărăcite de atâta corupție. Noi avem nevoie de EDUCAȚIE înainte de orice, ca să înțeleagă fiecare cetățean al acestei țări cât de nociv este orice fel de război. Absolut orice problemă se poate rezolva pe cale amiabilă, însă unii au foarte mult de câștigat de pe urma războaielor, se fac adevărate averi, sunt atâția producători de arme, de echipament militar, de PETROL (doar tancurile, mașinile blindate cu asta funcționează), de jurnaliști manipulatori (ca dumneavoastră în cazul de față) ș.a.m.d care abia așteaptă să stea cu umbreluța în cocktail undeva pe o plajă și să se bucure de neșansa altora. Chiar nu puteți pune aceste lucruri cap la cap?!? Este chiar așa de greu să ne punem mintea la contribuție și să găsim o soluție pentru acest moment internațional tensionat care să nu implice un conflict armat și o pierdere ce vieți inutilă??? Domnule Mândruță, aveți curajul să fiți un jurnalist adevărat și sincer, nu un manipulator de cea mai joasă speță! Vă spun acestea fiindcă oamenilor care fac rău în viață, de obicei li se cam întoarce. Este legea karmică și din câte am observat, chiar funcționează. Iar pentru ceilalți cititori și comentatori am să închei cu un celebru citat a filosofului german din perioada iluminismului, Immanuel Kant: „Aveți curajul să faceți uz de propria inteligență!” 😉

  19. Sa apar U.E si N.A.T.O care au organizat lovitura de stat in Ucraina? EURO-NATO-maidan mai bine zis. Ucrainienii erau saraci ca noi si linistiti. 100.000 de oameni au iesit in strada ca nu s-a semnat deschiderea spre Europa,frumoasa cifra, dar pare organizata. De ce sa lupt pentru N.A.T.O sau U.E? In primul razboi mondial aliatii nostrii erau prea ocupati pe alte fronturi si noi la un moment dat mai eram o farama de tara. De ce sa lupt pt Angela Merkel, care dupa cum stii a fost activista de partid comunist? Trebuie sa se mai puna mana pe arma zici? Deci e normal sa murim? De ce nu se lupta mana aia de oameni care au interese si toti liderii sa se lupte ei cu ideilee lor. Pentru ideile unor mosi sa moara cei tineri? Daca voiam armata ma duceam, dar am ales stomatologia si nu am chef sa lupt pt nenorociti. Zici ca luptam pentru noi? Serios? Te minti frumos… tu ce o sa castigi? Sa iti aduc aminte, in cazul rosia montana, cand oamenii marsaluiau pe strazi, nu erau aratati la tv, nu se vorbea nimic despre acest caz la tv, apareau reclame cum ca acea firma de extragere o sa faca locuri de munca… oare acolo mai e dreptate? Acolo e cel mai bun exemplu pt ce am lupta! Corporatii care au interes. As putea vorbii pana maine si despre cazuri de nenorocire a altor tari cu droguri sau cartiere din propria tara facute de americani! DE CE SA LUPTE ROMANIA CAND NU E RAZBOIUL NOSTRU? Europa si Orient? Pai atunci sa trimita u.e armata ca are scuza-mi expresia „cacalau”. De ce sa lupt pentru ue si nato? De ce bine ne merge noua dupa atatia ani de cand facem parte? Daca se facea armata mai atragatoare cu salarii mari, garantez ca se ducea multa lume, eram o tara de spartani. Sa luptam noi cu pusca? Stii cum mor cei care fac parte din ISIS? Impuscati frumusel din drone sau sunt calariti cu bombe. Noi muncim sa ne facem un viitor si gata ca vor americanii, ue sau rusii mergem noi la razboi. Popoarele intre ele sunt pasnice, conducerea insa…

  20. Draga Mandruta,

    Chiar ne-ai facut sa ne dorim un razboi mic, sa luam niste gloante in cap, in piept. Ne-am dat seama ca suntem niste tampiti ca preferam clubul in locul frontului de razboi.

    Iti recomand sa te duci la balamuc, ti s-a imputinat mintea in mod dramatic!

    Greseala cea mai mare este a noastra, a celor ce citim aberatiile tale.

  21. M-ai scarbit de la primele 2 paragrafe, cu greu am reusit sa termin de citit aceasta compunere de copil frustrat de clasa a 2-a, desi nu meriti nici macar acest comentariu o sa ti-l las sa vad daca ai acolo jos mingiutele de ping-pong indeajuns de mari incat sa-l publici , sa te duci tu la razboi pentru scarbele astea care conduc tara in frunte cu Ponta , sa te duci tu cu tableta ta aia de la Paris cu care ai schimbat si influentat opinii :)) glumesc , tu defapt in presa nu contezi singurul moment in care te-ai bucurat de putina atentie din partea noastra a tinerilor a fost probabil cand ai moderat „schimba vorba”. apuca-te de videochat cu cimpanzei ca acolo iti e locul , nu sa iti dai cu parerea despre tinerii care iti fac vizualizari pentru a-ti mai intra si tie 3 centi de la google cu care sa-ti platesti rata la tableta! Lasa-ne
    !!!!

  22. apreciez „patriotismul” afisat pe bloguri, si inflacararea razboinica de care dai dovada : „P.S. Late edit, pentru cei care ma intreaba daca eu m-as duce la razboi la nevoie.Normal! Credeati ca ma bazez pe voi? Am doi copii, cum sa-i las pe altii sa-i apere?”
    …dar domnule Mandruta, COPII TAI i-ai trimite la razboi daca ar avea varsta necesara?
    Eu NU, NICIODATA !!

  23. ai doi copii si tu asa o sa ii aperi murind pe front ;). SI eu am un copil si l-am luat din romania si suntem departe, cred ca e o idee mai buna

  24. Bai omule……istoria nu te a invatat nimic.dupa atatea razboaie in care au murit oameni pentru nimic tu vi si imi spui sa pun mana pe arma?ti se pare ca traim intr o lume mai buna?ti se pare ca are rost sa ma duc sa mor si eu si restul pentru dorinta unui om sau a unei maini de oameni obseda ti dupa putere?dute tu si lupta pentru nimic!!!!esti foarte curajos asa de felul tau dar si naiv la varsta ta.ne pare rau ca noi astia „destepti”nu avem acelasi sange rece si nu suntem la fel de incuia ti ca tine.

  25. Lucian s-ar duce la razboi. Noroc ca are 47 de ani si nu il mai ia nimeni 🙂 Oricum o sa fie interesant daca incepe razboiul. Sunt curios cam cat de buna carne de tun o sa fim noi tinerii. Nu de alta dar s-a scos armata obligatorie si vorbim de tineri de 20-35 de ani care nu au nici o ora de instructie militara. Adica daca mie imi puneti arma in mana s-ar putea sa ma impusc singur din gresala 🙂 Dar e bine sa fi Lucian si sa vorbesti ca un viteaz de pe tusa. Mai e si ipocrit sa zica ca el se va duce la razboi. Daca avea 30 de ani si scria articolul asta atunci era altceva.

  26. Am crezut ca poti mai mult. Nu ma incalzeste cu nimic sa mor pentru idealuri care nu se vor implini niciodata. Daca tu crezi ca lupta cineva pentru libertate, indiferent de care ar fi ea, ai o problema evidenta de logica sau incerci sa instigi. Luptele sunt pentru putere si interese, toata aberatia ta de mai sus e fix 0 barat ! Du-te si te culca poate te trezesti mai lucid. Razboiul omului din epoca moderna este cel cu taxele si viata de zi cu zi, am platit si voi plati destul incat sa lupte altii in razboaiele lor si pana la urma nu conteaza cui platesc, rus, american, roman.

  27. sa se duca maica ta ,cu tot neamul tau la lupta viteazule!! Ca e usor sa stai in spatele tastaturii si sa te dai zmeu cacatule!! Ipocrit ordinar… Hai sictir!!

  28. februarie 13, 2015

    bai Mandruta,tu nici nu ai facut armata,te-ai fofilit cu studii,ai fentat-o,si vii sa spui tu ca ai merge la razboi?multi ca voi ati ars-o in multe feluri sa nu faceti armata…copii de bani gata si rasfatatii parintilor…tu vii sa vb de patriotism???eu unul mi-am facut datoria fata de tara…asa cum necum…si astia care conduc tara mi-a dat m..e pe toate partile,in armata am av un accident nici nu mi-a platit nimic….cum sa mai merg cand ei fura?cand eu sunt jupuit si de ultimul leu? sa mergeti voi care tot va dati mari razboinici pe bloguri,pe site-uri…ar trebui sa imi multumesti personal pt ca am pierdut 3 min cu tine prin ati scrie….

    Răspunde

  29. Laudatul si scarpinatul e gratuit.
    De dat din gura toti dam, dar sa tinem un P.M. in maini nu toti stim.
    Eu zic ca te.ai ascunde ca multi altii…

  30. De ce stergi comentariile Domnule Mindruta? Daca ai postat acest articol, asuma-ti responsabilitatea si lasa oamenii sa vorbeasca. Ca doar de asta esti jurnalist…si blogger. Nu uita… poate ramai fara blog!

  31. Draga dle ziarist si sub-locotenent al dlui Nastase, nu mai bine te duci dumitale in razboi ? Ca ai tot motivul ai fost numit de generalul Nastase in fata caruia ai stat in genunchi mai ramanea sa ii pupi picioarele (cred ca tii minte initierea ta cu sabia pe umeri si pe cap) ar trebui sa te duci tu in razboi ca doar voi sunteti razboinici nu lasi asa-i ?
    Ia mai lasati furatu si puneti voi mana pe arma si go go go noi va sustinem de acasa !
    Manipulare ordinara !

  32. Cred ca asta raspunde cum trebuie la ceea ce ai scris tu mai sus .
    https://ceicunoi.wordpress.com/2015/02/06/nu-vom-permite-ca-tinerii-romani-sa-fie-trimisi-sa-moara-la-razboi/
    Parerea mea este ca nu trebuie sa intram in razboi sau cel putin sa nu inroleze tineri care nu au nici o treaba cu armata .
    Daca Romania avea pe cineva istet la conducere nu scotea armata pentru tineri cum era acum ceva vreme . Nu va mai plangeti ca tinerii sunt asa cum sunt pentru ca asta e din vina sistemului care a scos singurul lucru care ii facea barbati .
    Spui ca ai 2 copii, nu stiu care este varsta lor dar daca ar fi sa aiba 20 de ani ti-ai lasa copiii sa mearga la razboi?
    De ce indemni tinerii sa mearga sa moara pentru interesele altora? Romania e in colaps a fost , este si va fi in colaps pentru ca suntem o piata de desfacere pentru UE si ca ne-am vandut tara . Oamenii pleaca pentru in trai mai bun sa munceasca la straini , ce sa aparam ? sincer acum, pentru ce sa murim oricum traim rau si acum si daca nu plecam din tara vom trai si mai rau decat acum .
    Cei care se tem sunt tot aia plini de bani ca na isi pierd averile noi cei de rand nu ne temem pentru ca suntem invatati sa traim in „razboi”.
    Si in loc sa ne vedem de tara noastra si sa incercam sa o aducem mai la suprafata , sa ne ridicam in mocirla noi mergem la razboi sa distrugem si cea mai ramas din ea adica TINERII.
    E minunta gandirea asta , ce sa spun.

  33. taci Mandrule ca nu stii ce vorbesti, ori stii prea bine atunci esti la fel de tradator daor ca pozezi in sfant hai sictir ca nici nu stii ce insemna Romania.

  34. Domnule Mandruta,

    Puneti dvs frumosel mana pe arma sau pe ce vreti si plecati frumusel sa omorati alti oameni sau mai bine muriti dvs pentru interesele meschine ale altor oameni ce stau si privesc din umbra cum se intorc oamenii unii impotriva altora.

    Aici nu este vorba despre Romania, de ce sa ne sacrificam noi tinerii pentru interesele altora? sa-si poarte singuri razboaiele.

    Spuneti ca sunt inculti si agramati tinerii? Atunci de ce dvs si cei din generatia dvs nu le-ati aparat dreptul la educatie si la cultura? Ati stat si ati privit cum se distruge invatamantul (printre altele), sa iasa pe banda rulanta sclavi, oameni spalati pe creieri, carne de tun si magari de tras pentru oameni cu interese.

    De ce nu ati iesit atunci in strada sa aparati Romania daca sunteti atat de patriot? sa o aparati de interesele strainilor si de coruptii si hotii din tara noastra.

    Avem destule de luptat in tara noastra doar au avut grija sa ne ia educatia, cultura, sanatatea, sa ne spele pe creier si sa ne intoarca unul impotriva altuia, sa ne fure de toate bogatiile si munca noastra, pentru asta trebuie sa luptam noi, nu sa ne ducem carne de tun sa murim in masa pentru interesele si bunastarea altora.

    RUSINE pentru ce ati scris!!!
    Ar trebui sa va revizuiti putin atitudinea, nu credeti?

  35. Vad ca voi nu intelegeti, cei care comentati… Daca razboiul este iminent, poate veti scapa doar fugind… Fiecare are dreptul la o opinie, si domnul Mandruta si-a spus-o, asa cum v-o spuneti si voi in comentarii. Nu tin partea cuiva, dar va rog sa va mai folositi si capul, nu doar mana ca sa aruncati cu pietre.

Dă-i un răspuns lui violetabalanAnulează răspunsul